OM DU ALDRIG PROVAT HUR KAN DU DÅ VARA SÄKER.



Hängde i Badhusparken några timmar, åt våfflor och solade. Sen tog jag min tjocka rumpa och gick hela vägen över isen hemåt. Hela den långa vägen gick jag, i den fina fina solen. När jag kom hem bytte jag kläder och sedan drog jag ut på en 1 och en halvtimmes powerwalk/joggingtur. + lite styrketräning när jag kom hem. Älskar känslan efter en riktigt bra träningsdag! Dock blev det en barnpizza till middag, så allt som jag tränade bort har väl satt sig på mig igen.. Jaja, något ska man ju unna sig!
Nu ser jag fram emot Solsidan, och sen ska jag ta ett bad och somna tidigt. Fan vad jag har blivit ordentlig, men det är bara bra!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se