NIO SAKER OM DIG SJÄLV;

- Jag är jätterädd för mörkret. Men ändå älskar jag det?
- Jag har ett stort fett ärr på mitt ben. Cykelolycka. jävla cyklar! -.-
- Det är alltid något fel på mig. Precis när jag blir frisk ifrån nåt händer något annat...
- Förut gick jag jämt in i väggar osv. Alltså, ja. Inte fullt frisk? Haha
- Jag har varit utomlands mer än 30 gånger på 15 år. Kina, Thailand, Cypern osvosvosv.
-
Jag har ingen nära släkt på pappas sida. Bara tremänningar osv.
- Jag älskar mina äkta vänner och tänker aldrig svika dem. Dom är awesome!
- Att sova är det värsta som finns. Men ibland, väldigt väldigt skönt.
- Jag tar alltid fel beslut.


Comments
Postat av: Anonym

du tar absolut inte alltid fel beslut charlie. <3

2011-01-07 @ 23:46:42
http://lottaspottas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se