HAPPY BIRTHDAY TO MYSELF!!




Förlåt för den lilla bloggpausen, känner att det kommer att bli fler såna framöver. Skolan, dansen och allt annat i livet tar kol på mig. Stressar upp mig för minsta sak osv. Men idag är det inga såna tankar, för det är nämligen min födelsedag idag!! Sweet 16 fyller jag. Grattis till mig! ♥♥♥
Bjussade på några bilder som min fina vän Tobbe och hans vänner får stå för. MusikDirekt finalen som var ikväll. Tyvärr vann inte Tobbe men metal bandet som jag också hejjade på gjorde det. Grattis till dom! Drog hem en stund till Tobbe efteråt med massa Åre/Duved folk. Påminnelse till Tobias: Jag kommer hem och hjälper dig att städa någon dag snart. Började asgarva när jag insåg att dom faktiskt hade en dammsugare, men den var full med damm. LOL. Åh, började skratta nu igen. PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!

Comments
Postat av: Anonym

söt blogg ^^

lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig!

2011-04-03 @ 10:43:59
http://claranybergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

& grattis på födelsedagen! D:

2011-04-03 @ 10:44:18
http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se