VARFÖR LÄR DU DIG INTE AV MINA MISSTAG? ATT LÄRA DIG AV DINA EGNA TAR HALVA DITT LIV


Hittade en söt bild för några helger sen, hahh!
Bion igår sög. För lite 3D effekter & för uppenbara mord. Jag satt mest & småfnittra genom hela filmen. Inte okej på en "skräckfilm"... Jaja, tycker ni kan se den ändå. Ni kanske tycker helt annolunda än jag. :)
Nu ligger jag i sängen & kikar på tv. Somnade vid fyra & vaknade nio, skönare. Tänker snart gå upp, äta lite och sen får vi se vad som händer idag.
Btw så har ju Sara smittat mig så jag är jätteförskyld :( Inte okej hurru!!!

Comments
Postat av: Anonym

Sv: sicken tur att jag inte är ensam om det. Då hade det känns som en stor börda på mina axlar >,< hahaha :D men det är överstörigt när man märker att ens leggings är så :(



hoppas du mår bra :D

kram på dig ;)

2010-10-30 @ 17:25:35
http://elemie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi busig tjej :')

2010-10-31 @ 18:51:42
http://londonblondin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se