Sometimes, I look back and thinking. God, that's wonderful.

Har inte varit hemma på tolv timmar. Haha, sjukt. Vandrade in till stan och hängde där hela långa dagen (bara för att så var det någon "Bondemarknad" på torget, därav bilderna)  innan vi drog oss till Jämtkraft Arena för att kolla fotboll. 2-2 blev det, så jag är rätt nöjd, ingen förlust så. Sen gick vi till frösön, sen tillbaka till staden och för att till sist vandra den långa vägen hem igen.
Trodde flera gånger att jag aldrig hade upplevt en värre dag, skrattade så att jag dog. + att min kära Hello Kitty dricka är slut i lager men den kommer in någon gång nästa vecka. Så nu fick jag köpa "Ben10" istället och hälla över i HelloKitty flaskan. Hahaha, Charlie f5...

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se