WHEN THE SUN GOES DOWN IN THE END AND I'M ALL ALONE.


Ska strax avnjuta en sån här goding tallrik fylld med blåbärsyoghurt, bananer, blåbär, fiber havregryn och hallon. ♥

Men först ska jag berätta lite om min dag. Gjorde två prov på skolan, varav ett nationellt - muntligt svenska. Det andra var ett teoretiskt idrottsprov, alltså om ergonomi osv. Jag älskar att hålla på med sånt, matvanor, hur man ska lyfta/stå/sitta på ett "korrekt" sätt osv. Tycker sånt är jätteintressant faktiskt!
Sen gick jag hem, hämtade grejor och åkte in till stan. Gick direkt på nåt möte/synkoll om körkorten, (jag får snart börja övningsköra!!!) sen gick jag för att hämta ut lite olika biljetter på Ticnet. Sen bar det av ner på studion för en och en halvtimmes träning, en äppelpaj på donken och en samtal enbart fyllt av skratt till Kajsa.
Kom nyss ut ur duschen och skulle börja måla naglarna när jag upptäcker att min käre mor har tagit med sig vårat enda (?!?) grundnagellack. Så naglarna får vänta en halvtimme till.

Haha, ibland är det lite roligt att skriva superdetaljerat vad jag har gjort. Ni behöver inte läsa det där uppe, mest onödig text! Men lite kul ändå. PUSS PÅ ER!

Comments
Postat av: Anonym

Ohh vad det där ser gott ut :D

2011-03-25 @ 12:33:20
http://albanese.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se