TAKE MY HAND AND DANCE WITH ME UNTIL THE DAY IS ENDING.



Tillbringade all dagtid framför The Sims, som väntat. Mot kvällen tog jag min (feta) rumpa och traskade ner till Kajsa, vi vandrade till stan och hängde lite med Fredrik. Kändes bra! Sedan tog vi den långa promenadvägen hem och väl hemma blev jag hämtad av mamma.
Ni kanske undrar över bilderna, omg vart ska hon!?! Lugna, jag ska berätta. Imorgon sätter sig jag och min kära mor på tåget ner till huvudstaden. Ska hänga med kusinerna och åka på kryssning. TREVLIGT! Blir skönt att slippa stan ett tag. Mycket skönt. Kommer hem på tisdag kväll. Vet inte hur uppdateringen blir, förhoppningsvis som vanligt men man vet aldrig.

UPDATE; lägg märke till min söta stavning där necessär blev "näsässär". Haha, åh ibland är jag för bra!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se