UPP TILL MÅNEN OCH TILLBAKA. JAG GILLAR DIG.



Hade utedag idag med småbarn enda från sexårsverksamheten upp till oss nior. Blåste som fan men vi höll ut ändå, och det var faktiskt lite roligt där. Speciellt madrassåkningen, haha alla småttingar började grina och flög upp till månen! Sen gjorde jag två prov, så hoppas dom går bra. En sak till bara... MUSIKPROV IMORGON! Och jag har knappt varit på några lektioner då vi har jobbat och lärt oss saker utan jag har mest spelat gitarr osv. Och nu till det bästa (sämsta) ; jag har såklart glömt papperena på skolan! Vet inte hur jag ska lösa det här faktiskt..
Nu har jag precis fikat och ska snart åka iväg på träning, sen blir det myskväll ikväll. Sista dagen imorgon innan sportlovet!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se