UNLEASH THE F**KING DADA - RADIO EDIT.






Bilder från idag, hockeylördag i stort sett!
Började med att kika på pappas match, sen blev det en snabb fika på Wedemarks innan den "stora" matchen. Kollade på den där gamla godingar som Sundin och Salming spelade. Haha, där lät jag som en tant. Jaja, höll på att flyga iväg för att det blåste så mycket. STORT MINUS! Så istället såg jag till att komma in på VIP våningen på Marité och hängde där inne sista perioden. Sen blev det After Hockey med Patricks Combo.
Åkte hem och fixade lite, sen började jag vandra mot Kajsa och vi gick vidare till Tages där jag åt middag och vi tillbringade dryga två timmar. Tog en promenad in till stan och träffade Morten och Fredrik, som det för övrig var sjukt längesen jag träffade. Blev bussen hem till mig där vi lyssnade på minnen musik och nu sitter jag här ensam. Blir nog sängen rätt snart. Ska upp och bossa över massa hockeypojkar imorgon! Mer om det sedan. KYSS!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se