NÄR LIVET ÄR PÅ BOTTEN, BLIR DET BARA ÄNNU SÄMRE..


Bjuder på en bild på mitt älskade Stockholm och Gröna Lund, tagen från Cinderella båten.
Internet har legat nere hela dagen för mig, sjukt irriterande och tråkigt eftersom att jag har traskat runt hemma i lägenheten hela dagen. Ont i huvudet och lite smått febrig. Så jävla typiskt mig! Vet inte om jag blir hemma imorgon också, skulle vara sjukt skönt men jag oroar mig för mycket för skolan.. Egentligen är det nog jävligt chill ändå, och jag vet att jag alltid klarar mig. Men i alla fall.
Nog om det. Nu är det chirre mode, och ska fortsätta att klunka på min en och en halv liters cola. Det har sina fördelar med att vara sjuk ;)

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se