I DON'T NEED GLASSES TO SEE YOUR BEAUTY.


pictures; weheartit.com

Kom nyss hem från en ansträngande dag. Haha, nej men först åkte jag och pappa in för en frulle på Thörnes. Efter det gick vi ner på isen där vi började plocka isär läktaren osv. Vid två kom massa hockeygrabbar för att hjälpa till och jag stannade där tills drygt halv fyra. Då kom mamma in så jag gick och träffade henne lite, följde även med henne upp till Ica Maxi och sen skjusade hon hem mig. Skönt.
Nu ska jag äta, packa i ordning och sen ska jag vandra ner mot Kajsa där jag ska tillbringa natten så det blir klent med uppdatering. (Ingen uppdatering förens imorgon alltså!) PUSSEN!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se