BLABLABLA.............

Är fortfarande vaken, kommer inte att somna förens jag ska gå upp runt nio. Haha, men typ. Överväger seriöst att dygna men vet inte om det är så nice. Kommer att vara död imorgon i så fall..
Men jag kan seriöst inte sova, har alltid haft jättesvårt för det? Tänker minst 10 gånger per kväll/natt att det står någon i mitt rum så då måste jag tända lampan och kolla. Haha, super irriterande men om jag skulle ha rätt så skulle det ju vara värt det. Därför är det mycket skönare att sova med någon, för då känns det ju som att man är två som upplever det om något hemskt händer. Eller att det personen skyddar mig liksom.
Haha, åh vad söt jag är!!!!!!!!! xDDDDDD<33333333333 Men det är inte mitt fel, så jag kan inte göra någonting åt det. Så det så. Pratar i nattmössan, hehehehe. OVER'N OUT.

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se