A BLACK ROSE LYING ON YOUR BED, YOU KNOW IT'S OVER.



Idag är en sån där dag som man helst bara vill slippa. Man är småsur över allt och överreagerar på det mesta. PMS tror jag att det kallades..? Nejdå, men ungefär. Är så jävla sur nu och ingenting gör som jag vill. Helst vill jag bara krypa ner under täcket och stanna där. Men så fungerar det ju inte, så istället sitter jag vid datan. Skulle behöva plugga, sy och duscha. Men jag stannade vid datan. Fast sen kirrade jag faktiskt biffen och både duschade och sydde. Struntade dock i pluggningen...
Har märkt att jag brukar klicka in på min egen blogg bara för att se om jag har uppdaterat. Haha, fyfan. Då blir det IRL LOL åt mig själv. Har fastnat på slangord. FML. Tjarå!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se