SO WHEN I'M LAYING IN MY BED.




Bilder från igårkväll, robin @ the kamera. Kanske syns? Haha...
Hade väldigt trevligt ialla fall, och när jag kom hem satte jag på filmen "Frozen". Bland det bästa jag har sett! Rekommenderas! Och jag tänker aldrig åka skidor utan en mobil i fickan kan jag ju lova.

Hade ett litet trauma inatt, äckligt som fan. Låg i sängen med datan, det var mörkt & tyst. Och helt plötsligt så börjar en donkenleksak  ur min väska skratta! Jag fick panik och började skrika och springa omkring, haha! Skön tjej här.. Tog ett tag att lugna ner sig, haha. Det kanske låter fjantigt, men det var sjukt äckligt!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se