I CAN SEE CLEARLY NOW.

Hehe, gillade ni mitt inlägg tidigare idag? Knasigt och lite spårat, men man får tänka på att jag skrev det mitt i natten när jag inte kunde sova.
Så, what's new? Redan skolless, men vem är inte? Skolan är inte värd att nämnas i bloggen, så nu lämnar vi det :) Annars... Inte mycket. Träningarna börjar den här veckan! Har även sagt upp mig från jobbet, känner att jag inte kommer att hinna med det den här terminen, tyvärr..
Gjorde världens godaste smoothie nyss som bestod av: banan, kiwi, mango, hallon, blåbär och vaniljyouhurt.
Låter gott? Smakade underbart!



OBSERVERA: detta var mitt första inlägg i "matkategorin" som endast bestod av nyttiga saker!


Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se