LIFE IS WHAT YOU MAKE IT.



Vaknade runt elva, somnade runt halv sex. Skönt säger jag bara!
Nu kollar jag på Grizzley mannen, så jääävla cool! Ska snart börja packa, åker tillbaka till mamii idag. Har varit här hur länge som helst (en vecka). Nä men seriöst, har inte varit här så mycket som jag har varit senaste veckorna sen typ aldrig?
Aja, pappa drog i alla fall ändå imorse. Till stockholm, skulle spela hockey i Globen. Cool kille det där. ;) Han & hans polare drog även ihop ett mc gäng igår, som ett "undergäng" till sveriges kändaste. Behöver nog inte ens nämna deras namn, ;)
Vet att ni gillar mina outfitbilder. Söta. Såklart!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se