CAUSE IF YOU KEEP ME NEAR, I WILL BE THERE.


Media-Journalistik idag, rätt okej. Blir nog det som andra eller tredjehandsval. På JohnBaur då såklart, gillar inte Wargen riktigt.. Sen blev det lunch på *trumvirvlar* DONKEN! Det trodde ni aldrig va? ;) Nej, men jag ska seriöst ta tag i detta nu. Nu = någon gång i framtiden. (Förmodligen aldrig)
Sen blev det lite stros på staden, åkte tillbaka till Valla och hade SA. Slutade halv fyra, sen drog jag hem och satte mig såhär ↑ tills klockan fem. Då blev det mat och sen orkade jag inget mer.
SOprov imorgon, Engelskainlämning idag (som jag inte gjort), Svenskainlämning imorgon, Spanskaord tills onsdag osvosvosv..
Inte okej! Jag mår dåligt :( Typ.. Nu ska jag chilla, sen blir det träning till klockan tio. Ciao!

Comments
Postat av: Anonym

Läste lite i din gamla blogg och du skriver om någon Totte, (Om han hette så?) jag undrar vad som hände med han? Du skrver aldrig om någon som heter så längre :)

2011-01-27 @ 11:40:36
http://oliviaochwilma.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se