VALENTINE'S DAY IS OVERRATED, DON'T YOU THINK?




Ååhhh, jag har tagit hål i ÖRAT!!! xDDD<3333333433333333343333
Haha, nej men typ sådär känns det. Nästan lite pinsamt faktiskt. Men men, nu är det ju så att mitt hål har blivit infekterat två gånger. Så jag kör på tredje gången gillt. Hoppas hoppas!

När jag kom hem låg ett paket på min säng, åh lilla gulliga mamma! ♥ HelloKitty, då kände jag mig ännu med som tio bast. Men jag gillar det!
Trodde att jag skulle få sitta ensam på alla hjärtans dag, men lillebror och låtsaspappa var hemma. Fast det blev ju nästan bara sämre då, eftersom att mina planer var att ligga framför teven, äta godis och kolla på Disney Channel. Jaja..
Ska ändå ner på Ica snart, och hitta något gott att tugga på. Ska baka innan mamma kommer hem också! YEYEYE KYSS

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se