I WILL BRING MYSELF DOWN, BUT DON'T LET ME.




Åh, har tillbringat helgen i världens bästa by - Åre! Känner mig verkligen hemma där.. Åh, har till och med börjat fundera på att göra om mitt val och gå HR (Hotell och Resturang) i Åre. Var sjukt inne på det förut, men sen ångrade jag mig. Men nu börjar jag ångra mig igen. Skit också..
I alla fall, så kan jag berätta lite om min helg. I fredags så hängde jag på "Lokalen" med några sköna filurer och sen bar det av hemåt för jag var inte speciellt frisk. Sen i lördags blev det lite strosande på byn, en tur upp med Bergbanan till Fjällgården för lunch osv. Skulle egentligen åka skidor eftersom att det var så otroligt grymt väder, men allt sket sig tack vare att jag har slagit i min fot så den är helt svullen :( Efter det blev det Rix FM After Ski på torget och myskväll i Björnänge med Ronja och Ebba. MYYYYYS!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se