"STAND YOUR GROUND AND FIGHT".


Har legat och kollat på film hela morgonen med mamma. The American blev det, såg den igår också. Flera minus än plus kan jag ju säga. 5:50 minuter syndes Jämtland, även kallat Dalarna (?!?!?) i filmen. Ingen röd tråd och dålig handling. Men men.
Fick hem världens bästa film idag med posten också! At the picture like you see. Åh, jag är nykär igen! Hade den ju på datorn innan den krascha, så nu kände jag mig tvungen att klicka hem den. Ska snart sätta igång den, men var tvungen att kolla VM. Grattis till oss svenskar!!!
Hade nyss finbesök av Lotta och Sara. Sötungarna. Nej, nu blir det movietime! KYSS

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se