IF YOU'RE ONE OF US, THEN ROLL WITH US.


Drog på Musik Direkt, var så jävla skönt om jag får säga det själv. Att få komma ut, träffa folk och bara vara. Har legat inne sen förra fredagen och det är inget att rekommendera. Usch. Men, back to the subject. Musik direkt alltså, hur grymt? Fan, jag skulle inte velat vara jury där för att tvingas välja ut endast tre av alla tolv super duktiga deltagare! Men ett stort fett grattis till er som gick vidare!
Åkte hem och kikade film, och nu ligger jag och slöar i min säng. Känner mig frisk men ändå inte. Får inte äta fler tabletter heller.. Det här sög ju. Jaja, snart blir det trötta ögon för min del och en ny dag imorgon! TAKE CARE.

Comments
Postat av: Anonym

fin blogg & fina bilder :)

-missa inte att anmäla dig till dagens blogg !http://ellenschutz.blogg.se/2011/february/vinnarna-ar.html

2011-02-28 @ 12:00:18
http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se