IBLAND GÅR INTE SAKER SOM MAN VILL..

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH! HAR FÖRSÖKT LADDA UPP EN BILD I TVÅ TIMMAR NU MEN DET GÅR JU INTE! :(

I alla fall, det som jag skulle säga var att det blev ingen träning idag. Känner mig inte helt friskt, halvförskyld osv, så det blir ingen friluftsdag för mig imorgon heller. Vill ju inte riskera att bli sjuk inför helgen!
Hatar inlägg utan bilder men så blev det nu.. Skitkväll, sur som inåt helvete.
Råkade även svara jävligt efterblivet på min mobil när jag trodde att Ronja ringde, men det var nån snubbe från Jönköping. Fick såklart panik och slängde på luren. Sedan ringde han tre gånger innan han gav upp.. SKITLIV!!!!!


Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se