I DINA ÖGON SÖKTE JAG VÄRME.


Oj, här var det tomt på inlägg? Det är faktiskt på grund av att "tidsinställa" funktionen har gömt sig för mig ett tag så det blev så här då..
I alla fall, tjejerna mot killarna på idrotten. Trippelboll. Glöm och dröm om seger grappar säger jag bara! Och så blev det också, vann stort mot killarna och jag gjorde fem mål. Stolt. Överstolt faktiskt!
Sen blev det dans i nittio minuter, och nu ska jag ner i vårat hemmagym / spelrum och shaka ass + träna. Lovely. Kalas. Finimang!

TIPS!
Mer - Hallon Svartvinbär, sjukt god.
LOKA likes africa - mango baubab, perfekt till träningen eller lunchen. Älska!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se