DOM KOMMER PEKA FÖR ALLA HAR HÖRT DET.


Blev en söt liten bild på Johannas söta snigel Stig!
Tog ett rutinsöndags bad efter middagen, sen bar det av till Valla för att vara barnvakt. Barnen var omöjliga att söva ner, tog mig en över en timme och jag missade nästan Solsidan för att jag var tvungen att springa fram och tillbaka i hela huset.. :(
En sak som jag har tänkt på, är att det finns inte så himla många "beautybloggar" utan mest "fashion/mode bloggar". Lite synd tycker jag, skulle gärna vilja läsa och få tips om bra hudvårds grejer. Kanske något som jag ska börja skriva om mer? För vill man ha något gjort, får man göra det själv.

Vad tycker ni? Är det kanske någon av mina läsare som driver en "beautyblogg"? :)


Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se