TJENARE PUDDING. STÅR DU HÄR OCH DALLRAR?



Nu är dansen över för iår och för en gångs skull känns det som en lättnad, konstigt nog. Min hjärna funderar fortfarande på att komma tillbaka eller inte nästa år. Det återstår att se. Har i alla fall haft en väldigt rolig vecka med alla söta.
Idag åkte jag in på stan och mötte upp min mor. Blev lite smått att ta med sig hem, bland annat tre neutrala "Gina-linnen". Så himla synd att dom ska utgå, men nu har jag ialla fall bunkrat upp med ett lager här hemma. Tur att man är smart!
Ikväll ska jag göra lite blåbärspaj och bara mysa, för imorgon åker jag till fjällen och ska tälta osv. Hoppas jag överlever! ♥

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se