OM HIMLEN FINNS ÄR JAG FÖRLORAD.



Drog en Kiss imorse, måste vara en av dom snyggare stjärnorna jag någonsin har gjort. Orkade dock inte fixa noga med det vita, så det kladda bara. Tvätta av allt, åkte in på stan och hängde på torget för att lyssna på Patrick och Ständut Black. Träffa Kajsa och hennes little sister, umgicks ett tag. Åt middag på Sir Winston och tog en drink på Radison. Skulle egentligen på fotboll ikväll, Stugun BK - Alsen IF. Men vädret ville inte det, att sitta på arenan i spöregn kändes inte så frestande. Åkte istället hem för att packa och ha myskväll. Fick alfabetsdamp när jag kom hem så jag hamnade surandes i soffan istället. På bättre humör nu så jag ska packa, ha manikyr och dricka te. Myskväll.
Imorgon åker jag till min älsklings by Åre och stännar där i helgen. Kommer nog lämna bloggen. HA ETT FANTASISKT LOV!!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se