JUST BRING IT ON BABY, I'M READY FOR YOU.



Fjällresan började perfekt, dunkade musik och hade fest på Åre Station. Åkte runt och upp på Mullfjället, sedan rätt neråt. Fick massvis med blåmärken, men det är ju en del av charmen, eller hur? Satt inne i militärtältet och hörde hur någonting lät, såg en stor brun jävla musjävel utanför. Skrek rätt ut i flera minuter tills tårarna började rinna och skriket övergick till skratt. Blev så sjukt jävla rädd. Hatar möss. Var rädd hela resten av resan, men jag överlevde och fick som tröst ett par rosa datorhögtalare. TACK MAMMA! ♥
Träffade Kajsa över en chai latte ikväll, och sedan vandrade vi hem till Johanna. Satt där och umgicks en stund innan vi begav oss hemåt. Nu fikar jag cupcake och varm choklad, sen ska jag bädda ner mig i min underbara säng. 1000 x bättre än militärtält.

Comments
Postat av: Anonym

han blev överkörd idag.. finste katten min. <3

2011-04-20 @ 22:37:58
http://londonblondin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se