ONDA ANDAR & NACHOS


Bjuder på en oerhört charmerande bild. Som alltid. Var snäll & igeronera trippelhakan. :)
Tjejmiddagen gick över styr som alltid, började disskutera "Anden i glaset" och det slutade med att vi satt & skrämde upp varandra med massa prat om onda andar, eller jag satt mest och garva då.
Efter det blev det dans, love. Gick rätt hyfsat, så himla skönt att få börja träna igen. Dock är jag väldigt ovig & har typ jordens sämsta kondition nu, menmen!
Nu ska jag gå till köket och göra lite sockerkakssmet eftersom att mamma vägrar. TASKIGT! Hörs imorn, kyss

Comments
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag funderar på att starta upp Veckans blogg eller Veckans bild på min blogg. Jag har svårt för att bestämma mig och därför behöver jag din hjälp!

Vad tycker du jag ska ha?

Veckans Blogg eller Veckans Bild ?



Hoppas du får en trevlig dag(:

2010-09-30 @ 08:57:04
http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se