FICK EN KÄNGA MOT MAGEN

osminkadtjej, sötaste ronja & snelkatt'n.
Har äntligen, efter femton långa år, hittat en katt som är snäll mot mig! Alla andra brukar bara rivas, klösas eller fräsa åt mig :( Men nu har jag hittat "snelkatt'n" även kallad Minna.
Blev snödödad av Linus ikväll, så allt smink for av och jag blev ledsen i ögat. Annars en rätt lugn kväll.. (Om man bortser från en cutfight och tafs från en p12a?) Ska kanske sätta på någon film om vi orkar och tagga fotosession imorn (?) Äh, vi får se hur söndagen tar sig fram. Blir i alla fall tågfärd hem nångång på kvällen med Tobias. Sen taggar jag för min egna säng. Som jag har saknat!

Comments
Postat av: Anonym

superfin header!

2010-11-21 @ 19:32:16
http://londonblondin.blogg.se/
Postat av: Anonym

superfin header!

2010-11-21 @ 19:32:48
http://londonblondin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se