SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

vilken mascara använder du & hur många lager målar du? 
  - jag använder oftast maybelline's "the colossal volum' express" och målar ungefär två-tre lager, beror lite på tillfället. Till fest vill man ju oftast ha längre så då målar jag fler lager & till vardag blir det typ ett snabbt lager. :)

hur många har du legat med? när förlora du oskulden?
  -
skulle du bra gärna vilja veta, huh? men tyvärr, även jag har mina gränser.

vad hände mellan dig,kajsa,trixi och isabell?
hur många läsare har du `?
  -
som jag ser det har inget hänt mellan oss? Kajsa står mig otroligt nära, så även Trixie men jag har tyvärr tappat kontakten med Isabell. Synd där. Antalet läsare varieras otroligt mycket, tappade många nu med tanke på ingen update osvosvosv men runt 50 iallafall, satsar inte på att bli en storblogg ;)

om du skulle bli kär i någon, hur skulle den personen vara då? personlighet, utseende osv :)
sen om du någon gång skulle gifta dig, har du någon speciell "dröm" om hur din klänning skulle se ut? :)
 
- hm, svår fråga det där! när man blir kär så tänker man väl inte så mycket på hur dom är/ser ut och jag har ingen speciell "typ" som jag lättast faller för. Men personen i fråga måste vara spännande & det ska hända mycket, annars tröttnar jag snabbt. & absolut inte för "klänging" osv.
Åååhh, bröllop ♥ När jag gifter mig vill jag ha ett stort prinsessbröllop med stor tårta, pampig klänning, servitörer överallt osvosvosv. Men, den dagen den sorgen. ;)

Vad är det bästa med ditt liv?
Kan du beskriva hur mycket dans betyder för dig, och när och hur du började?
 
- det bästa med mitt liv är helt klart mina fina vänner! utan vänner vet jag inte hur man skulle klara sig?
Dans. Åh, underbart. Jag började när jag var sex tror jag, på Dawes. Trivdes inte alls och bytte till Wendlas där jag helt plötsligt insåg hur awesome dans är. Det har varit mitt ljus i tunneln i flera år nu, & det tackar jag verkligen för. Men i år ska jag dansa min sista vårshow för att sedan lämna dansen bakom mig. 

har du kul? jag har tråkigt.
kan du lägga uppp bilder på när du sminkar dig??????????????
 
- hej sandra, jag har också tråkigt :( haha, ja jag kan göra ett inlägg om det snart! :)

varför har du så fiona ögonfransa`r???????
 
- jadu, haha! jag föddes med dom, inget jag kan göra något åt :)

har du någon på g? :OO
 
- haha ebba sötnos! jag skulle nog säga såhär: inga kommentarer. ;)

läser din blogg ibland när jag har tid, men kan ställa några random frågor sådär :)
1. Vart bor du? Stad o.s.v
2. Drömplats att bo/flytta till?
3. Vad vill du jobba med i framatiden?

Kram
 
- roligt att du läser! :')
1. Jag bor i den lilla staden Östersund, men är uppväxt i Åre. :)
2. Helt klart New York, L.A, Paris osvosv.
3. Jag har många olika jobbdrömmar, jag ska blandannat arbeta en tid som bartender, sen förhoppningsvis som kanske makeupartist, fotograf,  eller nåt annat spännande. Skulle även vara roligt att bli stylist åt artister eller jobba på en modetidning! :)


Sådärja, hoppas ni fick svar på era frågor. Dock var ni lite för dåliga på att ställa dom! Skärpning! ;)


Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se