DAG 8 - ETT ÖGONBLICK

Gud, jag har så himla många ögonblick som jag kommer minnas.
Men något som jag kommer minnas hela livet ut (känns det som nu) är en kväll i juli. En kväll som ändrade det mesta. Jag förlorade en väldigt speciell person & tog ett dopp i storsjön. Kommer ihåg kvällen helt i detalj, det spöregnade men vi skulle ut ändå. "Orka sitta inne liksom?" Det spårade totalt i stan så vi drog till Lugnvik där killarna skulle bada. Självklart hängde vi på, fullt påklädda. Hahah, åh. Kvällen...

Comments
Postat av: Anonym

Vill du bli veckans blogg?:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2010/12/vill-du-bli-veckans-blogg.html


Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se