DAG 7 - MIN BÄSTA VÄN

Jag har många superduper underbara vänner som jag verkligen värdesätter. Så himla svårt att bara välja en. Så jag väljer flera.
Kajsa, vi hittade igen varandra i slutet på åttan och hängde ihop hela sommaren. Som att jag vore ett litet plåster på din arm eller något. Vi har ungefär hur många minnen som helst och jag kommer knappt ihåg tiden innan jag träffade dig. Du finns alltid där när man behöver dig & du är världens underbaraste person. Te amo. ♥
Trixie, hihi, kommer ihåg när du kom till våran klass i sexan. Blyg liten tjej men som visade sig vara my soulmate. Jag har upplevt så himla mycket med dig och du är världens mest lilla efterblivna flicka! Te amo. ♥
Finns superduper många fler som jag verkligen älskar men hinner inte med några fler.

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se