DAG 11 - MINA SYSKON

Helt ärligt så är jag ett ensamt ensambarn. Mamma & Pappa nöjde sig tydligen med mig, sen skiljde dom sig så då passade det ju helt enkelt inte.
Men jag har fyra "fejk" syskon, mina föräldrars nya partners barn. Två på "mammas" sida och två på "pappas" sida. Ett av mina syskon ser jag som mitt helsyskon, jag har varit med under hela hans uppväxt. Hans namn är William & han är snart nio. Vi har bråkat väldigt mycket, men vi har haft väldigt roligt under hans nio år också. Nu på senaste tiden har det blivit mycket "deaptalk" om sådant som han inte vågar prata med någon annan om, & självklart ställer jag upp! Han får mig att känna mig som en riktigt storasyster!


Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se