DAG 10 - NÅGOT DU ÄR STOLT ÖVER

Hm, jag är stolt över mig själv, mitt liv. Visst har jag gjort väldigt mycket dåligt & många snedsteg, men som alla säger så ska man ju lära sig av sina misstag? Inte för att jag vet om jag riktigt gör det, men jag tycker iallafall att man ska leva i nuet och inte tänka så himla mycket.
Jag har bara tre händelser som jag ångrar så himla mycket, & det är jag stolt över. Stolt över att det inte är fler under mina snart sexton år. Dessa tre händelser har inträffat det här året, 2010. Så det kan man kalla ett år att vara mindre stolt över, men det har hänt jättemycket bra saker det här året också, så jag vet inte riktigt!
bjuppar på två söta sommarbilder. fy vad jag saknar mitt blonda!!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se