ÅRET TVÅTUSENTION

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? haha jadu..

- dog någon som stod dig nära? bekant, inte nära.

- vilka länder besökte du? grekland & england gånger tvååå.

- är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? mindre dåliga saker

- vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas? 12 mars, 30 juni, 2/3/4 juli, 27 juli, 9 september, + massa mer. Har hänt otroligt mycket iår

-största misstaget? att bete mig illa mot underbara personer

- har du varit sjuk eller skadat dig? sömnapné (?), magsår & massa förskylningar..

- bästa köpet? donkenmat kanske ? :')

- vad spenderade du mest pengar på? mat, fika, kläder & skor.

- gjorde någonting dig riktigt glad? mina underbara vänner
 
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? love the way you lie, gubben i lådan osvosvosv.

- är du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? lite både och.

- vad önskar du att du gjort mer? varit glad 
-
 vad önskar du att du att du gjort mindre?
deppat & lekt emo.. 

- hur tillbringade du din midsommarafton? ärligt, så kommer jag inte ihåg. 

- har du druckit alkohol i år? ja.

- har du vart stupfull? hm..

- har du sett någon varit full? haha, att jag har!

- blev du kär i år? ja, eller nej. kanske?

- hur många förhållanden? -

- favoritprogram i sommar? alldeles för upptagen för tvn i somras.

- bästa boken du läste i år? ingen aning? har jag ens läst nåt iår?

- största musikaliska upptäckten? många!  

- något du önskade och fick? ja.

- något du önskade dig men inte fick? ja.

- finns det något som skulle gjort 2010 bättre? ja, rätt mycket.

- hur skulle du beskriva din stil 2010? hm, olika från dag till dag?

- vad fick dig att må bra? mina vänner!

- vem saknade du? norrköpningsänglarna, snyggingen emil & massa fler.

- fått någon ny vän? jadå.

- årets besvikelse?
saker som inte blir som man tänkt sig

- årets bästa? allt jag lärt mig om migsjälv & livet.

- årets tältning? skolavslutningen, haha!

- vad gjorde du på din födelsedag 2010? på ett plan till london.

-sammanfatta 2010! Ett otroligt speciellt år. Både bra och dåligt menat.


Comments
Postat av: Anonym

ahahhahahahahaahahhahahahaha donkenmat.. jag döör va kult

2011-01-11 @ 13:59:13
http://ebbahansson.devote.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se