When the waves are flooding the shore, and I can't find my way home anymore.

Har faktiskt tagit tag i en del skolarbete, men långt ifrån allt. Orkar verkligen inte! Så sjukt skolless så det finns inte.. Så en stor del av dagen har jag ägnat mig åt att försöka lära mig sjunga (+ att det är ett av mina skolarbeten så det är ju bra). Haha men det går verkligen inte, jag låter som en kråka! :( Försökte mig på gitarren istället, men det gick ju om möjligt nästan sämre. Haha världens mest omusikaliska person här då..

Har fixat lite med naglarna också, tagit bort det gamla nagellacket, smörjt in, filat osv. Tycker så himla synd om mina naglar just nu, dom går bara av och håller på. Vet inte vad jag ska ta mig till! Ska i alla fall måla dom i något roligt mönster inför nästa helg, men ska nog låta dom vänta några dagar. ♥


Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se