Åh, baby. Jag är vild och fri, jag gör vad jag vill.



Färgen gör väl inte riktigt färgen rättvis, men vi slingade massa ljusa slingor så nu påminner min hårfärg lite om hounug! Haha, sämst på att beskriva, men jag är grymt nöjd i alla fall! Dock var vi tvungen att kapa längden sjukt mycket. Men jag gör det som är bäst för mitt kära hår. ♥
Efter mitt lååånga besök hos frissan drog jag och Kajsa en runda på staden, fyndade en jacka och en vanligt svart t-shirt på VILAs stora rea. Så himla synd att dom ska stänga.. När jag kom hem somnade jag med Sofis Mode i famnen och vaknade upp för en stund sen för middag. Ska mysa med mamma hela kvällen för imorgon tar jag mitt knyte och vandrar till big papa. Puss på er sötnosar!

Comments

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se