YOU HOLD ME UP, WHEN LIFE DOESN'T WANT ME.


Alla har vi våra dåliga dagar, men när mina kommer, då kommer dom fan rejält.
Vaknade med feber imorse så jag stannade hemma hela dagen. Myste på, målade naglarna, pluggade lite grann och hade det allmänt bra. Sedan gick det utför. Började brinna i köket och slutade med rökskadad lägenhet (som fortfarande STINKER brandrök). Inte bara lägenheten luktar, utan jag, mina kläder, möbler och allt allt allt. Kunde inte vara hemma så vi drog på fotboll. ÖFK förlorade. Fick veta att jag troligtvis får IG i fysik. Kom hem, läste på Saras blogg att världens finaste Alfred har lämnat oss. Rest in peace my dear. ♥

Comments
Postat av: Anonym

åh söt vännen,

kommer sakna sötisen. <3

2011-04-21 @ 19:03:32
http://londonblondin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Varsegod & skriv

Trackback
RSS 2.0 bloglovin Blogg listad på Bloggtoppen.se